ارسال پانسمان سهمیه بهمن ماه برای ۶۵۰ بیمار – ۷ بهمن ۱۳۹۷

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

در ادامه روند ارسال ماهانه بسته های پانسمان ویژه بیماران پروانه ای، این پانسمان های مخصوص امروز برای نزدیک به ۶۵۰ نفر از بیماران نیازمند پانسمان تحت پوشش موسسه ، از طریق پست ارسال شد. لازم به ذکر است این پانسمان از نوع بیاتین محصول شرکت کولوپلاست بوده و دارای ویژگی های منحصر به فرد […]

در ادامه روند ارسال ماهانه بسته های پانسمان ویژه بیماران پروانه ای، این پانسمان های مخصوص امروز برای نزدیک به ۶۵۰ نفر از بیماران نیازمند پانسمان تحت پوشش موسسه ، از طریق پست ارسال شد.

لازم به ذکر است این پانسمان از نوع بیاتین محصول شرکت کولوپلاست بوده و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. تمامی بسته های ارسالی همچون گذشته دارای محتوای آموزشی مناسب برای کلیه اقشار می باشند و همچنین واحد مددکاری خانه ای بی همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات خانواده های محترم بیماران پروانه ای خواهند بود.

خانه ای بی امیدوار است روند ارسال بسته های پانسمان ویژه بیماران پروانه ای، با همکاری مسئولین محترم وزارت بهداشت همچون گذشته ادامه پیدا کند و نیز شرایط تحریم حاکم بر نظام پولی و بانکی که در ماه های اخیر روند واردات پانسمان را دچار مشکل نموده، با همت دست اندرکاران این امر، مرتفع گشته و داروی مورد نیاز بیماران خاص بدون مشکل تامین و در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

روابط عمومی خانه ای بی .

 

 

 

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود