مستند روستای « تپه کنیز » – سیستان و بلوچستان – آذر ماه ۱۳۹۷

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

روستای تپه کنیز از توابع شهرستان هیرمند در شمال شرق استان سیستان و بلوچستان می باشد. این روستا که روزگاری در ساحل دریاچه هامون قرار داشته است، امروز به دلیل خشک شدن کامل رود هیرمند و دریاچه هامون، متاسفانه با مشکلات فزاینده ای روبرو می باشد. تپه کنیز با جمعیتی حدود ۳۰۰ نفر، امروز با […]

روستای تپه کنیز از توابع شهرستان هیرمند در شمال شرق استان سیستان و بلوچستان می باشد. این روستا که روزگاری در ساحل دریاچه هامون قرار داشته است، امروز به دلیل خشک شدن کامل رود هیرمند و دریاچه هامون، متاسفانه با مشکلات فزاینده ای روبرو می باشد.
تپه کنیز با جمعیتی حدود ۳۰۰ نفر، امروز با مشکلاتی نظیر بیکاری، بی آبی، گرد و غبار و طوفان های فصلی، روبرو است و متاسفانه مسئولین محلی تا به امروز فعالیت چشمگیری در زمینه رسیدگی به این روستا نداشته اند.

تیم رسانه ای خانه ای بی به همراه حجت الاسلام هاشمی گلپایگانی، مدیر عامل خانه ای بی، در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از روستای تپه کنیز نیز بازدید به عمل آورد و شنونده مشکلات مردم این روستا بودند.
مستند های قبلی سفر به سیستان و بلوچستان – آذر ماه ۱۳۹۷:

قسمت اول: زاهدان

قسمت دوم: زابل

در مستند پیش رو، اهالی تپه کنیز از مشکلات خود می گویند و همچنین گزارشی از اقدامات نیرو های جهادی در سازندگی این روستا، ارائه می گردد.

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود