برنامه «عصر خانواده» شبکه دو سیما – ۳۱ شهریور ۹۷

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

روز شنبه ۳۱ شهریور ماه، خانه ای بی مجددا این فرصت را داشت تا با حضور در برنامه زنده پر بیننده «عصر خانواده» شبکه دو سیما، بار دیگر نسبت به رسالت خود مبنی بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم جامعه اهتمام ورزد. از محور های اصلی گفتگو در این قسمت برنامه که با […]

روز شنبه ۳۱ شهریور ماه، خانه ای بی مجددا این فرصت را داشت تا با حضور در برنامه زنده پر بیننده «عصر خانواده» شبکه دو سیما، بار دیگر نسبت به رسالت خود مبنی بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم جامعه اهتمام ورزد.

از محور های اصلی گفتگو در این قسمت برنامه که با حضور حجت الاسلام هاشمی گلپایگانی، مدیرعامل و موسس خانه ای بی، صورت پذیرفت، موضوع عدم نظارت صحیح از جانب مراجع ذی صلاح قانونی بر فعالیت گروه های فاقد مجوزی بود که اخیرا تحت عنوان خیریه و با انتشار برخی تصاویر بیماران و همین طور تجویز دارو های فاقد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، موجب بروز مشکلات و مسائل متعددی برای بیماران پروانه ای شده اند.

در همین ارتباط لازم به ذکر است فعالیت این گروه ها بعضا باعث بروز لطمات جانی و جسمی به بیماران پروانه ای شده است و به همین جهت می بایست جدیت بیشتری داشت.

خانه ای بی به عنوان تنها نهاد رسمی ثبت شده در ارتباط با رسیدگی به بیماران پروانه ای نیز علی رغم اینکه نسبت به ارجاع این دست موضوعات به مراجع ذی صلاح قضایی اقدام خواهد کرد، از شما مردم عزیز و فهیم کشور و همینطور پروانه های نازنین خواهشمند است تا با هوشیاری بیشتر، از شکل گیری گروه های غیر متخصص در این امر جلوگیری و نسبت به لطمان بالقوه این امر پیشگیری فرمایید.

در این قسمت برنامه «عصر خانواده» ضمنا گزارشات کاملی از خدمات خانه ای بی از بدو تاسیس تاکنون ارائه شد و همچنین نسبت به شفافیت در انجام امور خیریه تاکید گردید.

با تشکر از همیاری و همکاری همیشگی شما مردم شریف و نیکوکار – روابط عمومی خانه ای بی

قسمت اول را در اینجا ببینید.

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود