همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه – ۱۴ آذر ماه

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

روز چهاردهم آذر ماه، خانه ای بی و دیگر سازمان های مردم نهاد، در همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه ، از داوطلبان مردمی خود تقدیر نمودند. در همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه امسال، که با حضور سازمان های مردم نهاد و مسئولین دولتی و همچنین میهمانان ویژه برگزار شد، از نیرو […]

روز چهاردهم آذر ماه، خانه ای بی و دیگر سازمان های مردم نهاد، در همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه ، از داوطلبان مردمی خود تقدیر نمودند.

در همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه امسال، که با حضور سازمان های مردم نهاد و مسئولین دولتی و همچنین میهمانان ویژه برگزار شد، از نیرو های داوطلب مردمی تقدیر شد.

از میهمانان ویژه این برنامه می توان به سرکار خانم معصومه ابتکار اشاره نمود، همچنین اهالی فرهنگ و هنر نیز همچون همیشه حامی سازمان های مردم نهاد بودند.

همه ساله در همایش بزرگداشت روز بین المللی کار داوطلبانه، که در سراسر جهان برگزار می گردد، از افرادی که با کنار قرار دادن مشغله های زندگی روزمره خود، به انجام امور داوطلبانه می پردازند، تقدیر و تشکر می گردد. هدف از چنین اقداماتی تجلیل از اقدامات داوطلبانه و تشویق مردم به انجام امور عام المنفعه و داوطلبانه می باشد.

بیشتر بخوانید:

آخرین سفر استانی مدیرعامل خانه ای بی

امروز داوطلب شوید

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود