سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی خوشبختانه با افزایش آگاهی عمومی و همچنین تبلیغات گسترده خانه ای بی در زمینه شناسایی و تحت پوشش قرار دادن کلیه بیماران پروانه ای سطح کشور، امروز شاهد دریافت خدمات از سوی اکثریت جامعه بیماران پروانه ای هستیم. این مهم که در مدت زمان بسیاری […]

سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی

خوشبختانه با افزایش آگاهی عمومی و همچنین تبلیغات گسترده خانه ای بی در زمینه شناسایی و تحت پوشش قرار دادن کلیه بیماران پروانه ای سطح کشور، امروز شاهد دریافت خدمات از سوی اکثریت جامعه بیماران پروانه ای هستیم.

این مهم که در مدت زمان بسیاری کوتاهی محقق شده است، باعث شد تا خانه ای بی جهت یکپارچه سازی سیستم اطلاعات بیماران تحت پوشش، اقدامات اساسی را در دستور کار خود قرار دهد.

از اصلی ترین این اقدامات، به روز رسانی اطلاعات شناسایی، سکونتی و پزشکی تمامی بیماران قدیمی عضو مجموعه به منظور خدمت رسانی بهتر به این عزیزان می باشد. نا گفته پیداست با توجه به اینکه قدمت بعضی از پرونده ها بیش از ۳ سال می باشد، قطعا در این مدت، تغییرات مهمی از نظر پزشکی در بدن بیمار ایجاد شده هست، همچنین بسیاری از اعضا نیز تغییر آدرس و یا شماره تلفن داشته اند که نیاز به به روز رسانی را بسیار حیاتی تر می نماید.

کلیه این مسائل منجر به طرح ریزی و اجرای سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی ، گردید. این سامانه که توسط تعدادی از خبره ترین متخصصان زمینه آی تی، طراحی و کد نویسی شده است، فاقد هرگونه خطا بوده و با زبانی بسیار ساده، کاربر را قدم به قدم تا تکمیل مراحل ثبت نام پیش می برد.

اطلاعات مورد نیاز در این سامانه در وحله اول، اطلاعات هویتی و آدرس بوده و پس از آن نیز مدارک پزشکی لازم می بایست به صورت توضیح داده شده در فایل راهنما، در سایت خانه ای بی، آپلود گردد.

روش های پرداخت آنلاین، حمایت از امور خیریه را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار داده است. اهداکنندگان می توانند با استفاده از وسایل مختلف مانند رایانه، تبلت یا تلفن های هوشمند، به خیریه‌ خانه ای بی کمک کنند. راحتی پرداخت‌ آنلاین صدقه این است نیاز به حضور فیزیکی، نیست و فرآیندهای طولانی از بین می‌رود و باعث می‌شود افراد بتوانند به راحتی به نیازمندان کمک کنند.

سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی ، اطلاعات کلیه بیماران قدیمی و جدید را به صورت یکپارچه و به روز در بر خواهد داشت و این مهم، در ارائه هر چه بهتر خدمات به این عزیزان، تاثیر گذار خواهد بود و ما را در خانه ای بی، یاری خواهد نمود.

در انتها با توجه به اهمیت بالای تشکیل پرونده برای کلیه بیماران پروانه ای، از کلیه بیماران و خانواده محترم ایشان درخواست می گردد در اسرع وقت با توجه به پیامک ارسالی از طرف خانه ای بی و یا اطلاع رسانی های انجام شده از طرق دیگر، پس از مراجعه به وبسایت خانه ای بی، نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک در سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی ، اقدام نمایند.

بدیهی است با توجه به محدودیت فرصت، عدم ثبت نام در سامانه جدید ثبت نام بیماران پروانه ای خانه ای بی ، به منزله انصراف از دریافت خدمات خانه ای بی، تلقی خواهد شد.

با تشکر – روابط عمومی خانه ای بی

اینستاگرام خانه ای بی

ورود به سامانه از اینجا

کمپین های خانه ای بی

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود