دعوت به همکاری از عکاسان حرفه ای

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

پلتفرم‌های صدقه آنلاین طیف وسیعی از دلایل را ارائه می‌کنند و به افراد اجازه می‌دهند از مسائلی حمایت کنند که عمیقاً به آن ها طنین‌انداز می‌شود. خواه آموزش، مراقبت های بهداشتی، حفاظت از محیط زیست یا عدالت اجتماعی باشد، این پلتفرم ها یک مرکز مناسب برای فعالیت های خیریه متنوع ارائه می دهند. دعوت به […]

پلتفرم‌های صدقه آنلاین طیف وسیعی از دلایل را ارائه می‌کنند و به افراد اجازه می‌دهند از مسائلی حمایت کنند که عمیقاً به آن ها طنین‌انداز می‌شود. خواه آموزش، مراقبت های بهداشتی، حفاظت از محیط زیست یا عدالت اجتماعی باشد، این پلتفرم ها یک مرکز مناسب برای فعالیت های خیریه متنوع ارائه می دهند.

دعوت به همکاری از عکاسان حرفه ای

خانه ای بی در نظر دارد، با توجه به اهمیت پوشش رسانه ای بیماران پروانه ای و همچنین معرفی جنبه های مختلف این بیماری در جامعه، یک نفر عکاس آزاد واجد شرایط ذیل، به صورت پیمانی، استخدام نماید:

  • دارا بودن رزومه معتبر در زمینه عکاسی پرتره و عکاسی مستند به همراه نمونه کار جهت ارائه
  • دارا بودن دوربین دیجیتال حرفه ای
  • داشتن تعهد کاری و حفظ حریم خصوصی بیماران و خانه ای بی
  • داشتن شرایط روحی مناسب به جهت سختی و فشار عکاسی از بیماران خاص

*از علاقه مندان واجد شرایط دعوت می گردد ضمن ارسال رزومه و نمونه کار های خود به آدرس ایمیل خانه ای بی، نوع دوربین عکاسی خود و همچنین تجهیزات اضافی مرتبط را نیز ذکر نمایند.

*شایان ذکر است پس از بررسی رزومه ها و انجام مصاحبه حضوری با نفرات منتخب، نسبت به عقد تفاهم نامه با کاندیدای نهایی، اقدام خواهد شد.

آدرس ایمیل جهت ارسال رزومه ها: info@ebhome.ir

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود