جلسه شبکه سمن های حوزه سلامت با معاونت درمان وزارت بهداشت – ۱۰ آذر

بــامشکــلات بیمــاران آشنــا شویــد

خانه ای بی

در راستای هماهنگی هر چه بیشتر سمن های حوزه سلامت با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۷، جلسه ای به دعوت معاونت درمان در محل این معاونت برگزار شد. پلتفرم‌های صدقه آنلاین طیف وسیعی از دلایل را ارائه می‌کنند و به افراد اجازه می‌دهند از مسائلی حمایت کنند […]

در راستای هماهنگی هر چه بیشتر سمن های حوزه سلامت با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۷، جلسه ای به دعوت معاونت درمان در محل این معاونت برگزار شد.

پلتفرم‌های صدقه آنلاین طیف وسیعی از دلایل را ارائه می‌کنند و به افراد اجازه می‌دهند از مسائلی حمایت کنند که عمیقاً به آن ها طنین‌انداز می‌شود. خواه آموزش، مراقبت های بهداشتی، حفاظت از محیط زیست یا عدالت اجتماعی باشد، این پلتفرم ها یک مرکز مناسب برای فعالیت های خیریه متنوع ارائه می دهند.

این جلسه در ادامه مجموعه جلسات با معاونت درمان در زمینه رسیدگی هر چه بیشتر به بیماران خاص و مشکلات آنها برگزار گردید.

این جلسه با حضور جناب آقایان دکتر جان بابایی معاونت محترم درمان، دکتر شادنوش ریاست مرکز مدیریت بیماری ها، دکتر کرمانچی و جمعی دیگر از مسئولین محترم وزارت بهداشت در کنار مدیران سمن های حوزه سلامت سلامت برگزار گردید.

دکتر جان بابایی با تاکید بر ایجاد هماهنگی بیشتر فیمابین سازمان های مردم نهاد با وزارت بهداشت، از این سازمان ها خواست تا با گزارش چالش ها و مشکلات موجود به وزارت بهداشت، این وزارتخانه را در حل این معضلات یاری نمایند.

دکتر شادنوش نیز ضمن تقدیر و تشکر از معاونت درمان و دیگر حضار از ارائه لیست ۴۰ بیماری دیگر به مجلس شورای اسلامی در راستای ثبت به عنوان بیماری خاص و دریافت خدمات خبر دادند و در ادامه خواستار این موضوع شدند که ان جی او ها می بایست با مذاکره با نمایندگان محترم مجلس، در تصویب بودجه مناسب جهت بیماری های خاص تاثیر گذار باشند. همچنین ایشان از صدور احکام مربوط به بیماران خاص در شورای عالی بیماری های صعب الاعلاج گفتند.

حجت الاسلام هاشمی گلپایگانی نیز در ادامه جلسه از معضلات موجود در رابطه با بیماران ای بی کشور و عدم رسیدگی کافی ارگان های مسئول به این بیماران از نظر رسیدگی به رفاه این خانواده ها گفتند.

موسس خانه ای بی اضافه کردند: اینکه یک بیمار علاوه بر مشکلات متعدد بیماری، از بدیهی ترین نیازهای رفاهی هر انسانی بی بهره باشد به خودی خود بر بار مشکلات می افزاید و خدمت رسانی پزشکی به بیمار را دچار مشکل می کند.

مدیرعامل خانه ای بی با اشاره به لزوم همکاری هر چه بیشتر وزارت رفاه با وزارت بهداشت و ان جی او ها، تاکید کردند که بدون همکاری نزدیک سازمان هایی نظیر تامین اجتماعی، بهزیستی و بنیادهای خیریه دولتی نظیر کمیته امداد، خدمت رسانی به بیماران خاص به درستی محقق نخواهد شد.

در ادامه جلسه نیز دیگر مدیران حاضر سمن های حوزه سلامت، به ارائه گزارش خدمات و مشکلات موجود در زمینه فعالیت خود پرداختند.

 

موضوعات مرتبط

با این مقاله مطالعه کنید

اخــــبار و مقــــالات مرتبــــط

بـــا مـــا همـــراه خواهـــید بـــود